Рубрика: Հայոց լեզու, Գրականություն

Հավաքից հավաք. ձեռքբերումներ

Այս ուսումնական տարին առաջինն էր «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում։ Տարին սկսել եմ հետաքրքիր ուսումնական նախագծերով, որի ժամանակ ուսումնասիրել և կատարել ուսուցողական նախագծեր։ Նաև հաճույքով կատարել եմ թարգմանական աշխատանքներ, որոնք շատ նոր էին ինձ համար. ընդ որում թարգմանել եմ անգլերենից, ռուսերենից հայերեն և հակառակը։ Մխիթար Սեբաստացու կրթական ծրագիրը մեծ հնարավորություններ է տալիս անընդհատ ինքնակատարելագործվելու, նոր հմտություններ, ունակություններ ձեռք բերելու համար։

Թարգմանություններ

Մխիթար Սեբաստացու գրական ժառանգությունը

Գրենլանդիա և «Սառցե որդ»

Թարգմանություն․ Եկեղեցի և Վանք

Animal I Have Become

Սոցցանցերը ժամանակ վատնելու միջո՞ց են

Թարգմանություն․ Թարգմանչաց տոն

Ժամանակի-մենեջմենթ

Ճապոնական Կինեմատոգրաֆիա

Ընդհաուր աշխատանքներ

Մխիթար Սեբաստացու ծննդյան օրը

Նախագիծ «Ժամանակի կառավարում»

Հայոց լեզու գործնական քերականություն 2022 թ․

Պարույր Սևակ «Անկեղծ ասած»

Վանո Սիրադեղյան․ վիդեո ձայնագրություն

Վանո Սիրադեղյան

Պարույր Սևակ «Մի պահ զղջում եմ»

Մխիթար Սեբաստացու գրական ժառանգությունը

Ավետիք Իսահակյան «Ռավեննայում»

Ամանորյա Նամակ

Գրականություն վերլուծություններ և փաթեթներ

Վիլյամ Սարոյան«Ծննդյան տոներից երեք օր հետո»

 Օ’Հենրի «Մոգերի ընծաները»

Ագաթա Քրիստի

Տերյանը և սիմվոլիզմը

Վանո Սիրադեղյան «Բուքը, երգը, երեխան»

Տերյանը ժամանակակիցների հուշերում

Ազատություն

Տերյանը հասարակական-պետական գործիչ

Ալ․Շիրվանզադե «Արտիստը»

Հուշանգ Մորադի Քերմանի «Շոկոլադ»

Տերյանը ՝ բանաստեղծ

Իմ Տերյանը

Աստծո 10 պատվիրանները

Վահագն

Ես իմ անում Հայաստանի

Չարենցը՝ քաղաքական-հասարակական գործիչ

Ալբեր Քամյու: «Առասպել Սիզիփոսի մասին»

Եղիշե Չարենց

 «Թե ինչ է լինում, երբ փորձում են գոհացնել որոշ մարդկանց»

Չարլի Չապլինի նամակն իր դստերը

Սահյանական օրեր

Բնությունը Համո Սահյանի ստեղծագործություներում

«Տար ինձ ժամանակ» վերլուծություն

Ավետիք Իսահակյան

Գյուղը և մանկությունը Սահյանի Պոեզիայում

Վանո Սիրադեղյան «Սիրելու տարիք»

Ավետիք Իսահակյան Կենսագրություն

Ավետիք Իսահակյան «Սաադիի վերջին գարունը»

Գրողները Իսահակյանի մասին

Կոմիտաս գիտաժողով

Կոմիտասի մասին ժամանակակիցները

Փաստեր Կոմիտասի կյանքից

«Անծանոթ աղջիկը»

Վիլյամ Սարոյան «Ընկերների մեղքով»

Պատմվածքների վերլուծություն

Оставьте комментарий